Feb 26, 2011

Google : С ново предложение, чрез Tags и Boost


Миналия април Google преврънаха Small Business Center вGoogle Places, на който бизнесът може да претендира за регистрация в Google и Google Maps, чрез Google в местното търсене и местната реклама. Включена е и функция Google Tags, услуга, която дава възможност на местния бизнес да се повиши Google Maps списъка, който предоставя връзка към специалните оферти, купони или обратно към сайта им - посочен от малък, жълт маркер. Предлагат се за фиксирана такса от $ 25 на месец.
През октомври Google доби популярност със стартирането на Boost, рекламата помогна на местните собственици на бизнес за лесно създаване на онлайн реклами за търсене директно от места в Google акаунт. (Boost остава в бета версия до края на януари и в момента е достъпна във всички големи градове и за Android и IOS.) Тази услуга цели местни фирми, които са спрели да използват AdWords, поради сложността и времето, но имат нужда от управление на рекламни кампании, да създадат модел за абонамент. Фирмата се добавя към списъка на Boost в Google Places, така ще създадете месечен бюджет и ще изберете съответните категории. Boost ще свърши останалото, реклама в Google и Google Maps. (Може ли да сте го видели със син щифт в горната част на Google търсенето по карта? Това е Boost реклама.)
По време на " Online Local " панел в Goldman Sachs Technology и на Internet Conference в Сан Франциско в понеделник представители на Foursquare, Yodle, Living Social, и Angie's List казаха, че следят отблизо за новите предложения за продукти от Google. Yodle - главният изпълнителен директор на Court Cunningham нарече Google, който сега владее над 40 на сто от местния трафик, "frenemy" в местното пространство. Те се прехласват на търсачката особено като се има предвид, че всеки очаква драстично да разшири щаба на продажбите си през 2011 г., поради тяхното впечатление, че на местните търговци им липсва смелост в технологиите, за да закупят самостоятелно модели за услугите.
За разлика от Nick Fox, вицепрезидента на отдел „Продуктово управление” каза, че Google определено наема местните salesforces, надявайки се, че ще насърчи местните рекламодателите да се реализират с помощта на лесни за употреба продукти. "Ние предпочитаме да се развива един добър продукт на местния бизнес от екип за изграждане на продажбите", каза той.
Нещо повече Facebook става голям конкурент на рекламно съоръжение (като се има предвид, че изследователската компания eMarketer твърди, че Facebook харчи 1,86 милиарда щатски долара в световен мащаб за реклама през 2010 г.), но Fox заяви, че не вижда бизнеса на Facebook като заплаха. "Аз не мисля, че е против нас", каза той, признавайки, че Google би искал да вземе пример от Facebook и да започне социални разрешения за подобряване на резултатите от търсенето.
В крайна сметка ще бъде интересно да се види как метода на Google Boost ще се справи при нарастващото влияние на Groupon, който предвижда, собственици на малки предприятия с по-ефективен начин за проследяване на резултатите от техните рекламни кампании. В рамките на Groupon модела, малки предприятия знаят точно колко от техните купони са изкупени и по този начин може да се измери цената и ефективността на всяка кампания. Цена-на-кликване реклама всъщност не предоставя на местни рекламодатели начин да разберат дали кликванията всъщност се превръщат в продажби.