Angry Birds е била изтеглена 12 милиона пъти от iOS устройства, като цената на играта е 99 цента. Това е донесло приблизително 8 милиона долара на създателите на играта Rovio след приспадане на 30% дял, който взима Apple. Тази игра също е свалена безплатно 5 милиона пъти от Android Market и за разлика от версията, която е налична за iOS устройства, версията за Android се поддържа от реклами.
Главният директор на Rovio Peter Vesterbacka казва, че до края на годината (което е след около 4 седмици), прогнозира компанията да прави печалби от 1 милион долара месечно от версията на Angry Birds, която е спонсорирана от реклами и може да се изтегли безплатно от Android Market. А за тези от вас, които се чудят как Google печели от отворена операционна система като Android, фирмата от Mountain View взима дял от парите, които се генерират от реклама, които пък се генерират от AdMob (собственост на Google). За потребителите на Android, които не искат да виждат реклами докато играят, от компанията Rovio работят върху платена версия на играта, която ще бъде без реклами.
Veseterbacka се появява във видеото отдолу, което е създадено от AdMob и е предназначено за разработчици на мобилни приложения. Въпреки че е много мълчалив относно 12-те милиона, които може да печели годишно от реклама чрез Angry Birds, той приказва за 65 милиона минути, които Apple iPhone потребителите прекарват всеки ден в игране на играта. Той също дискутира много начини да печели от тази игра чрез таксуване за изтегляне, събиране на реклами, и дори създаване на играчки, които са с ликовете на героите от играта. А дори вече в магазините се продават Angry Birds плюшени играчки.
Video
източник: TeleCrunch чрез Phonearena
0 коментара:
Post a Comment